loading...
دانلود آهنگ جدید
nili بازدید : 30 چهارشنبه 21 آبان 1399 نظرات (0)

همراهان محترم همینک می توانید شنونده ی موزیک جذاب از مسیح و آرش Ap بنام من معذرت میخوام از رسانه موزیک پلاس باشید

 

ترانه و موزیک: مسیح و آرش ای پی, تنظیم: مسعود جهانی

 دانلود آهنگ مسیح و آرش Ap من معذرت میخوام

میگن از هر دست بدی پس میگیری ازون دست راسته پس

برو با من نباش که این قلب سنگی بی عاطفه اس

من از قصد بدم که بری میترسم دست دست کنم

من خستم نه اصلا دلم نمیاد که خستت کنم

 

دانلود آهنگ مسیح و آرش Ap من معذرت میخوام

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 223
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 202
  • بازدید ماه : 447
  • بازدید سال : 4,628
  • بازدید کلی : 13,067